تاریخ : شنبه 8 مهر 1402
کد 6881

همزمان با روز جهانی گردشگری انجام گرفت

بازدید فعالان اقتصادی  اصفهان از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی 

همزمان با روز جهانی گردشگری فعالان اقتصادی عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی اصفهان بازدید کردند.
مژگان ایزدی، عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی در حاشیه این بازدید در گفتگو با روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتلداری در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد. اتاق بازرگانی اصفهان در این نمایشگاه از مشاغل صنایع دستی که توان بازاریابی خوبی برای فروش محصولات خود نداشتند و اکثرا در خانه‌های خود  مشغول به فعالیت بودند را حمایت و پشتیبانی کرد و با رایزنی انجام شده با مجری نمایشگاه زمینه دریافت غرفه را برای آنها فراهم کرد.
وی ادامه داد: اتاق بازرگانی با حمایت خود زمینه حضور بانوان هنرمند بخش صنایع دستی را که تاکنون برای فروش محصولات خود ضعف داشتند را در نمایشگاه امسال فراهم کرد.
ایزدی بیان کرد: اتاق بازرگانی اصفهان برای بانوانی که در زمینه فروش محصولات خود ضعف دارند و صادرات ندارند دوره‌های آموزشی بازاریابی، برندسازی وکوچینگ برگزار خواهد کرد تا میزان فروش آنها افزایش یابد.
 
آلبوم تصاویر بازدید فعالان اقتصادی اصفهان از نمایشگاه بین‌المللی